Posilněte oslabenou imunitu zdravým spánkem!

Bohatá výživa

Upravte svou stravu a zásobujte se velkým množství vitamínů, které ve velkém množství najdete v čerstvém ovoci a zelenině. Vitamíny tvoří v našem těle důležitou složkou enzymů, bez kterých se organismus neobejde při žádném biochemickém procesu. Nezapomínejte ani na probiotika. Příznivě ovlivňují střevní mikroflóru a dostanete je do těla současně s potravou.

Například česnek je velmi účinné přírodní antibiotikum. Snižuje navíc krevní tlak a cholesterol. U vitamínů si dopřejte hlavně více "céčka". Při zvýšené dávce dokážete zahnat i první příznaky nemoci. Velké množství vitaminu C obsahují například kiwi, pomeranče, grepy, červená paprika nebo brokolice.

Zdravý spánek

Lidský organismus si zaslouží po dlouhém dni pořádnou dávku regenerace. Nezapomeňte na dostatečně dlouhý a zdravý spánek. Posílíte tak svou imunitu.

Dbejte na kvalitu spánku! Je velká škoda, když se probudíte a vstáváte například s nepříjemnými bolestmi zad. V takovém případě zkontrolujte stav své matrace. Je proležená nebo v dezolátním stavu? Vážně zvažte její výměnu. Komfortní matrace udělá se spánkem učiněný zázrak!

Psychická pohoda

Roční období, ve kterém spatříte sluneční paprsky zcela výjimečně, dokáže přivodit nejednomu zimní depresi. Ovlivňuje nás ale především každodenní vytíženost, zaměstnání či nedokončené úkoly. A právě stres je jedním z největších příčin onemocnění!

Neumíte nebo se ani nesnažíte utišit myšlenky, meditovat a úplně vypnout? Bohužel si můžete přivodit závažné problémy a ohrozit vaše zdraví například problémy s vysokým krevním tlakem či nespavostí.

Jděte si zacvičit! Během sportování získáte kondici a zvýšíte svou imunitu. Navíc se příjemně odreagujete a endorfiny se zaručeně postarají o zlepšení nálady.

Více zajímavých článků si můžete přečíst tady: